in

London Essence prichádza na Slovensko

Spoločnosť založená v roku 1896 na brehu rieky Temža vyrába nápoje unikátnej kvality, inšpirované tradíciami z 19. storočia.

Barmani, ale aj fanúšikovia kvalitných limonád a tonikov sa v týchto dňoch môžu tešiť na novú značku prémiových nealkoholických nápojov (tzv. mixers) London Essence.

Spoločnosť založená v roku 1896 na brehu rieky Temža vyrába nápoje unikátnej kvality, inšpirované tradíciami z 19. storočia. London Essence spôsobila revolúciu v spôsobe, akým firmy vyrábajúce potraviny a nápoje premýšľajú o chuti, a to aj vďaka využitiu vedomostí a odborných znalostí získaných počas práce pre popredné parfumérske domy tej doby. „Aj vďaka tomu sa nám darí vytvárať prírodné esencie s bezkonkurenčnou hĺbkou chuti a komplexnosťou,“ hovorí Tamás Jusko, majiteľ spoločnosti Big Brands, ktorá je výhradným distribútorom produktov London Essence.

V roku 2016 boli znovuobjavené archívy London Essence, ktoré dlhé roky zapadali prachom. Dnešné fungovanie firmy je inšpirované remeslom a vynaliezavosťou pôvodnej spoločnosti. Vyrába luxusné nápoje z tých najčistejších chutí – vyberá najlepšie bylinky a jemne ich destiluje, aby zachytila ich pravú chuť. Nie je tajomstvom, že jej cieľom je okrem iného vytvoriť aj najluxusnejšiu svetovú značku v kategórii nealkoholických nápojov. „Spolupracujeme s najlepšími barmi po celom svete, aby sme mohli vytvárať nezabudnuteľné zážitky. Sme si vedomí aj toho, že spotrebitelia nakupujú očami, rozoznávajú signály kvality z obalu a dizajnu. Dbáme preto aj na to, aby sme vzdali hold nášmu úzkemu spojeniu so sofistikovaným umením výroby parfumov prostredníctvom nášho ikonického dizajnu, ktorý vypovedá o dedičstve, odbornosti a kvalite. Naďalej veríme, že vedecký prístup k používaniu rastlinných látok by sa mal s medicínskou presnosťou odrážať aj v dizajne,“ vysvetľuje majiteľ spoločnosti. Preto každá etiketa London Essence zachytáva ručnú ilustráciu svetoznámej botanickej výtvarníčky Bobbi Angell.

London Essence je jedným slovom bohatý na príbehy, aj preto si ho vyberajú tí najnáročnejší barmani a zákazníci. „Veríme, že zameraním sa na najmenší detail môžete pozdvihnúť akýkoľvek zážitok a urobiť ho ešte lepším,“ uzatvára Tamás Jusko. Uvedenie značky na slovenský trh je podporené viacerými podujatiami. Jedným z nich bol aj masterclass v bratislavskom Sky Bar & Restaurant, kde bol London Essence oficiálne predstavený slovenskému publiku. Nasledovať budú ďalšie akcie. Viac informácií nájdete na www.londonessenceco.sk.

Big Brands, s. r .o., je distribučná firma, ktorá distribuuje prémiové alkoholické a nealkoholické nápoje. Do jej portfólia patrí aj London Essence, značka produkujúca prémiové limonády a toniky.

Rebríčku Bar World 100 kraľuje Monica Berg

Giacomo Giannotti