in

Na svete je „príručka“ od Proof & Company

Tím známej spoločnosti Proof & Company s názvom Proof Creative pomohol od svojho založenia v roku 2014 rozbehnúť už viac ako 100 barov, pričom tento zoznam obsahuje niektoré z najslávnejších ázijských barov vrátane singapurského 28 HongKong Street, Atlas a Manhattan či The Pontiac v Hongkongu. A teraz sa rozhodli podeliť sa o ich filozofiu zverejnením 20 základných pilierov úspešného konceptu (nájdete na ich webe). Podľa Jasona Williamsa, kreatívneho riaditeľa spoločnosti, neexistuje žiadny vedecký vzorec alebo matematická rovnica na vytvorenie a spustenie skvelého baru, ale na to, aby ste čo najdlhšie zostali na správnej ceste, je dobré držať sa 20 základných pilierov a ich skúseností v nich – koncept, jedlo a drinky, ale aj servis, vzhľad podniku, použité technológie, bar ako značka, vzťah ku komunitám či k ekológii až po hudbu či uniformy personálu. Rozhodnutie podeliť sa o plán s barmanmi, majiteľmi a prevádzkovateľmi vzniklo na základe jedného z týchto pilierov – pracovať v duchu spolupráce v dobe, keď sa globálny barový priemysel v pandémii snaží (opäť) dostať na nohy.

Written by Barmagazine

Bar Design & Art

Expert na kávu a cocktaily Martin Hudák vydal svoju prvú knihu